The Vampire Diaries 5. Sezon 16. Bölüm

While You Were Sleeping 21 Mart 2014

HATA BİLDİR
Baa 27 Haziran 2015

Stefan elena ve kardeşini cok seviyo az daha canından olacaktı gezginler tedaviyi vermesi için bunu hak etmiyola

0
0
Çağla 27 Haziran 2015

İnanmıyorum yaa Elenaya.Damon Aeronu öldürdü kardeşini öldürdü bonniyi tehtıt etdi elena hala damonu savunuyo

0
0
Aslı 20 Temmuz 2014

ya stefan :(( hala elena için uğraşıyor ya.

0
0
aydın 23 Haziran 2014

elena tam bir kaltak oldu

0
0
Ceyda 20 Haziran 2014

Ya elena ne zaman duzelecek

0
0
irem 27 Mayıs 2014

kethrine neler yazmış elenanın günlüğüne vay be elena neler düşündü öyle damon dan nefret ediyorum ya FOREVER STELENA

0
0
sibel123 12 Nisan 2014

Bu cadılar nerden cıktı , bi kerede güzel bisey olsun su dizide .

0
0
kübra 27 Mart 2014

yeni bölüm ne zman yayınlanacak

0
0
essra 26 Mart 2014

harikaa

0
0
esra 22 Mart 2014

Çevirmenin twitter adresinden sonra eklediği "mi acaba?" bölümden daha hoştu :D

0
0
nian 21 Mart 2014

süperdi yaaa!!!!

0
0
Delena 21 Mart 2014

İlk yorum:D neyse süperdi

0
0
gokhans 21 Mart 2014

bu cadılar nereden çıktı ya, yeni bi dert daha çıktı.bi huzur yok mu elena ve damona

0
0