The Vampire Diaries 3. Sezon 17. Bölüm

Break on Through 17 Aralık 2012

HATA BİLDİR
oyku kilic 29 Mayıs 2015

super dizi ve bn bayiliom bu diziye

0
0
ertürk 08 Mart 2015

3. sezon 15 bölümdeyım güzel yani inidirip telefondan izliyorum daha iyi

0
0
sevm 26 Temmuz 2014

YAA NASIL YA TELİF HAKKINDAN DOLAYI KALDIRILMISTIR!! DIYOR nasıl oluyor cevap verır mısınız???????***

0
0
dayreamer 23 Temmuz 2014

oha sonu çok iyi bitti

0
0
Mary 17 Temmuz 2014

mükemmel bir dizi <3

0
0
deniz 10 Temmuz 2014

ayardan 'high' a getirin mükemmel oluyo

0
0
rabia grz 21 Haziran 2014

ya 720p hiçbir sitede yok niye

0
0
melis 04 Haziran 2014

Ya ben HD bölümleri istiyorum çözünürlük çok kötü bi önceki bölüm de böyleydi :/

0
0
rmkdead06 27 Mayıs 2014

Ya Çözünürlük Çok kötü bu bolümde düzeltilecek mı

0
0
vampir 27 Nisan 2014

Çağla girebilmesinin sebebi Klaus Alaric'in bedenindeyken onu davet edip kan içirmesi falan :D

0
0
çağla 23 Nisan 2014

bir vampir davet edilmeden eve giremiyo dimi ama 25:50'de stefan girdi ??

0
0
jensendean 30 Ocak 2014

ve jeremyy sahalardaaaaa..!! allahhh herkese öyle sevgili nasip etsin :D ya klaus 2 bölümdür yok çook özledik :/

0
0
dildare 21 Aralık 2013

3.sezon 12.bölüm silinmiş ayrıca 3.sezonda bi bölüm daha silinmiş unuttum bakarsınız bi zahmet

0
0
asd 13 Kasım 2013

15

0
0
angelina 07 Eylül 2013

diziye bayılıyorum bu sitede gayet güzel :D

0
0