Game of Thrones 2. Sezon 10. Bölüm

Valar Morghulis 10 Mart 2013

HATA BİLDİR
Admin 10 Nisan 2015

Düzeltildi.

0
0
yaman 09 Nisan 2015

Video silinmis

0
0
muammer1993 05 Eylül 2014

frover arya

0
0
muammer1993 05 Eylül 2014

acaba bu ak yürüyen dayılarda bizim atalarımızdan birisi var mı? acayip işkillendim bak şimdi :/

0
0
sdfghjklşi 20 Ağustos 2014

Valar morghulis de aşşşşşırı şekil yaa o yüz değişmeler ne :D

0
0
Özer 18 Ağustos 2014

ikinciye izliyorum teşekkürler harikadizi

0
0
golgeoyunu 07 Ağustos 2014

müthiş bir bölümdü. jaqen adamım ne ayaksın sen :o

0
0
halim 30 Temmuz 2014

sansa kadar salağını görmedim ve görmeyeceğim de :D

0
0
G.of:T_Emir 23 Temmuz 2014

son sahne çok iyiydi, diğer bölüm güzel olur heralde

0
0
nur jess 16 Temmuz 2014

spoiler denen bişey var ve bu ne demek dizi hakkında yorum yapacağım demek herkes kafasına göre yorum yapmasın lütfen (DELİ CABBAR) zaten sen spolieri vermiş oldun kardeşim !

0
0
Alpi 11 Temmuz 2014

Ya bu dizi THE WALKİNG DEAD e benzemeye başladı bu zombiler nereden çıktı çok ta kalabalıklar ya valla nasıl savaşacaklar çok merak ediyorum.

0
0
etki dilek 09 Temmuz 2014

şu tahtı khaleesi alsın ve ejderhaları. Çok tatlılar uya. :D ya ak yürüyenlerin bile geçmesine razıyım ama şu joffrey midir nedir o geçmesin yeter ya.

0
0
sdfghjklşi 09 Haziran 2014

bu nası bi çirkinlik ya tmm ölü falan ama bu aklara bakamıcam ben galiba

0
0
sena 04 Haziran 2014

Akları da gördük sonunda :) çok iyiydi teşekkürler

0
0
DeliCabbar 12 Ocak 2014

sonu gerçekten beni bu filme tekrar bağlamaya yetti.Ak yürüyenlerin de bir zayıf yeri var elbet Fakat burada söylersem spoiler vermiş oluruz :() khaleesi yaptığın ve aldığın kararlar tok ve yerinde beni sana hayran olmam yetti.Robb bu kadar salak olma,yapacağın tek şey birazcık metres gibi olabilirdi.Küçük şeytan sen ölürsen diziyi bırakırım.ama ölmessen Site sayesinde bu diziyide deviricez hayırlısıyla ....

0
0
memet49 03 Ocak 2014

2. sezon 10. bölüm izlenemiyor

0
0
Burak TUNCER 18 Kasım 2013

Bir sorun var galiba başlamıyor.

0
0
Film sever 03 Ağustos 2013

Bu dizi bi harika dostum

0
0
Fanatik 03 Haziran 2013

Emeği gecen herkese tşkler...

0
0